Pages

Sunday 10 June 2012

Syiah: Siapa mereka?

بسم الله الرحمن الرحيم
ولن يجعل الله للكافرين على المؤمنين سبيلا 

Fatwa Ulama' Syiah :

1) Masjid sunni wajib dirobohkan. Ulama' dan muslim sunni wajib dibunuh.

2) Sesiapa yang mengatakan muslim sunni tidak wajib dibunuh, mereka telah kufur dengan Al-Quran.

Ketahuilah saudara seislamku sekalian, mereka (syiah) sangat berdendam degan kita (muslim sunni). Sepertimana Yahudi membenci kita, begitulah bencinya syiah kepada kita. Mereka merupakan 'senjata' yahudi dalam menjatuhkan Islam yang suci.

Tengoklah nasib saudara kita di Syria sekarang, syiah membunuh mereka, menyeksa mereka, mengaibkan mereka, seolah2 tidak ada nilai langsung disisi mereka. Kejam sungguh Syiah!

Kalau dulu, ketika amerika menyerang Iraq dalam menjatuhkan Saddam Hussin, merekalah (syiah) yang membantu Amerika. Sekarang Iraq telah dikuasai mereka (syiah). Ulamak-ulamak dan imam-imam sunni diseksa, masjid-masjid dirobohkan dan Al-Quran dibakar. Perbuatan mereka saling tak tumpah seperti Yahudi.

Ketahuilah juga saudara seislamku, tentera mereka ialah Hizbullah (baca hizbu syaitan). Tentera ini yang menyerang muslim sunni secara ganas, membunuh kanak-kanak, membunuh wanita, membunuh orang tua, merobohkan masjid, menghina Al-Quran serta merogol wanita-wanita islam. Tindakan mereka 'melawan Amerika' hanyalah lakonan untuk tatapan dunia semata-semata. Buktinya, sekarang mereka bersatu dgan tentera Basyar laknatullah dalam menghancurkan kebangkitan Rakyat Syria. Merekalah juga, yang membantu Amerika dalam menjatuhkan Saddam Hussin di Iraq.

Kejam: Bayi yang dibunuh rejim Basyar laknatullah
Sedarlah saudara seislamku sekalian, katakan TIDAK PADA SYIAH! jauhkan tipu daya mereka (syiah) dari pemikiran kita. Sebarkan kelakuan jahat mereka terhadap saudara kita, agar kita x tertipu dengan tipu daya mereka lagi. Tunjukkan rasa cinta kita pada saudara seislam kita di Syria. Buktikan bahawa kita ini bersaudara dengan mereka sepertimana firman Allah S.W.T :

 إنما المؤمنون إخوة
"sesungguhnya orang-orang beriman itu bersaudara...."


Ayuh sahabat-sahabat, simpatilah keatas nasib saudara kita di Syria, dikala kita sibuk dengan urusan diri masing-masing, doakanlah keamanan mereka, nyatakan bantahan kita terhadap kekejaman rejim Basyar. Jangan jadi rantai penyampai berita keburukan terhadap saudara kita di Syria. Biarlah media perdana tidak berpihak kepada mereka, letakkan hati kita bersama mereka. Sentiasa doakan kemenangan mereka.

Ya Allah, Kau berikanlah kami kefahaman yang sbenar dalam menghadapi musuh-musuh Mu, jauhkanlah kami dari tipu daya mereka. Ya Allah, selamatkan saudara kami di Syria! bantulah mereka mencapai kemenangan dalam perjuangan mereka. Kami yakin Ya Allah, pertolonganMu sangat hampir...

وقل جاء الحق وزهق الباطل إن الباطل كان زهوقا

"...katakanlah, telah datang kebenaran, maka tumbanglah kebatilan. Sesungguhnya kebatilan itu sentiasa tumbang"

No comments:

Post a Comment